Å så var det måndag igen då...........

Dagen börja bra måste jag medge.. bussen som jag skulle med kl7.40 kom men åkte förbi mig och dem andra på bushållplatsen. Den var fullsatt, kom en buss till, men den var oxå fullsatt. Jag skulle nämligen på möte kl 8.30 i stan, så jag blev inte så glad..  skulle missa möte med nästa buss. Men min snälla sambo kom och hämta mig och körde mig ända till dörren.
Det var möte om Oliwer på NP enheten, utan hans far denna gång.
Å så svårt det är att sitta där och prata om Oliwers brister och svårigheter.. Kuraton ställde en massa frågor, kändes som jag svara flummigt på frågorna bara.. Jag berätta oxå en del om fadern.. och hon skulle träffa han senare idag, då skulle hon ta upp att det är bra om han inte kommer när Oliwer ska dit, det kommer troligen störa Oliwer i hans tester.
Efter mötet så tog jag bussen till stan, åt frukost på McDonalds, varm chocklad och frukost macka!!
Var även på beök hos min doktor idag oxå på cts ( center för traumatisk stress) vi prata om min medecin, om hur jag mår och så. Men det är dyrt att besöka doktorn, 250 för 20 minuters rådgivning...
Jag fick ett infall idag, beställde en klipptid och kapa av en massa hår.. så nu är jag nyfrissad (varför ska frisörer prata så mycket??)
har träffat goa Jennie idag oxå!! Vi fika på mitt favvo ställe och prata om det mesta!!
Tog stadsbussen till skåre och gick till Tobias jobb.. vi åkte och hämta barnen hos mamma i kväll. Jag har saknat dem små liven!! Nu är dem hemma igen, dem ligger i sina sängar och sover!!
Tobias har lagat god mat till oss i kväll oxå!! Lövbiff, sås och pommes.. gottit det. Tror dock han tycker jag är lite tölig som sitter här.. ska slita mig från datorn strax!!
Kom på en sak, är dålig på att lägg aut bilder hät på bloggen, kommer en bild på min nya frilla idag iaf!!
Kram

Innan jag klippte mig

Efter

bakifrån

Kommentarer
Postat av: flowie

Du är så fin i din nya frisyr gumman!!! :-) Vilken god mat ni fick idag då.. vi åt bara stuvade makaroner o korv... :-p trevligt att träffa dej idag! Kram!!!

2008-12-15 @ 23:06:37
URL: http://flowie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0