Andra advent- och en massa tankar och funderingar

Allt är inte som man tror jämnt. Jag trodde jag skulle förlora min familj idag. Att det skulle ta slut mellan mig och min sambo. Usch vi har haft det trassligt länge nu och härom dagen så kom kulmen.
Det är inte lät att ha ett förhållande.
Jag pratade med min kära kusin och vän idag. Vi prata länge om vad som händer i mitt liv. Det var så skönt att ventilera med henne. Hon är verkligen mitt stora stöd här i livet. Och mina vänner, Jennie, Karin. Maggan och Lars. tack för att ni finns.
Åh mina älskade syster Charlotte. Älskar dig gumman. Du är oxå mitt stöd.
Jag har kommit fram till attt jag måste göra det som är rätt för mig. Och det är inte lätt.  Även om det har varit mycket trassel mellan mig och min Sambo så älskar jag han. Och mina barn dem är nästan mitt allt.
Det som jag måste göra är svårt. Jag måste prata med min mamma som jag oxå älskar att det finns gränser för vad jag orkar med. Det har gått lite för långt med hur hon behandlar mig..
Sitter här och funderar på vad hon kommer säga, hur hon kommer reagera. Kommer hon att förstå?
Funderar oxå om jag och sambon kommer klara av att lösa våra problem...
Och så var det här med min jävla pissiga övervikt, jag vill gå ner minst 20 kg, men jag har lixom ingen ork eller motivation för det. Usch mår verkligen dåligt över min övervikt om jag säger så..
När ska jag få känna att det är helt bra? Måste det alltid vara ngt som är dåligt för? Jag vill bara fly i bland bort från allt men det lär ju inte lösa några problem.
Nej nu ska jag sätta mig i soffan och ge min sambo en kram....
 Ta hand om varandra där ute, Kram


Kommentarer
Postat av: flowie

en jättestor kram till dej underbara vän hoppas det vänder för dej snart!!

2008-12-07 @ 17:03:07
URL: http://http://flowie.blogg.se/flowie/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0