Ännu en dag till ända!

Barnen sov länge idag med. Undrar hur det ska bli att få upp dem på morgonen sen när vardagen sätter igång. Tobias är ledig hela denna vecka så..

Har jobbat i em/ kväll.. så roligt så. Har känt mig ganska så låg idag på jobbet. Vet inte vad det beror på. Det var en arbetskamrat som undra varför jag varit så tyst idag. Hon undra fall jag mådde dåligt.
Kanske är så enkelt att det är tant röd som är på ingång.. hm?
Annars så tycker jag att timmarna gick sakta på jobbet idag. Man vaknar iaf till när man cuklar hem, det är ju svinkallt ute.. brr
Tobias och barnen har varit till Jysk och köpt en ny säng till Oliwer!








Undrar just hur nästa år kommer bli.. Jag har två nyårslöften, men dem är hemliga säger jag dem högt så kommer dem inte infrias..
Jag hoppas att jag min familj och mina vänner kommer att få må bra iaf!
Känns skönt att lägga det här året bakom mig snart, har varit så mycket tråkigheter och nära och kära som mått dåligt.
Tänk hur det är, Morfar har gått bort men vi har oxå fått en ny människa i släkten, lilla Edwin.
Livet går verkligen hand i hand.


 Morfar....


Lilla söta Edwin!!






Ta hand om varandra där ute
Kram


Kommentarer
Postat av: Lars Bäckström

Så är det här på jorden en dör en kommer till... Vill att nästa år ska bli bra...





Kram från Lars

Postat av: flowie

Ja vi får hoppas att vi får ett riktigt bra år nästa år vännen o jag hoppas du kommer uppfylla dina nyårslöften :-) kram!!

2008-12-30 @ 13:42:24
URL: http://flowie.blogg.se/
Postat av: Karin79

Ett riktigt gott nytt år önskar jag dig och din familj! Vill också önska dig lycka til med dina nyårslöften.



Ja, livet och döden går verkligen hand i hand. En svensk poet skrev: "Natten är dagens moder. Kaos är granne med Gud".



Det var en väldigt fin säng som Oliwer fått. Hoppas han kommer sova gott i den.



Kram Karin



2008-12-31 @ 11:32:07
Postat av: Karin79

Hm, skrev en kommentar, men den försvann!



Kram Karin

2008-12-31 @ 11:33:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0