Inget särskilt,,,

Idag har det varit en jobbig dag.. har haft ganska så mycket med ångest,, och inte har jag fått gjort det jag har velat.
Tog mig iaf till affären och handla lite. Var inte direkt ensam på affären..
När jag kom hem så hamna jag framför datorn...Lätt att fastna framför datorn.. hm

Min kurator ringde mig idag, vi prata i lite över 30 min.. kändes väldigt bra att få prata med henne. Behövde få höra att jag INTE ska ha dåligt samvete för så mycket.

När jag hämta barnen idag så hade jag med en fin julgrupp till dagmamman!! Och barnen hade med sig julklappar från dagmamman.  Dem hade jättebråttomt hem.. Dem fick lite gubbar och dinsouarie av henne.
Har iaf tagit reda på tvätt idag och så har jag städat toa nere,, alltid ngt
När Tobias kom så visa jag han min lista som jag har gjort, med saker som ska göras innan julafton, det var väldigt effektivt, för genast så gjorde han klart två saker som stod på listan.. he he man får inte vara dum..

I morgon ska jag jobba 12 timmar.. känns väl lagomt kul.. blir det i säng för mig ikväll.. känner att jag behöver vara utvilad i morgon.

Oliwer har blivit så duktig på att rita.. bifogar två bilder på teckningar han gjort idag!! *stolt*


Jultomten med en lykta!


En ubåt!!

Nu ska jag ta lite kvällsmat inna jag ska lägga mig!!

Kommentarer
Postat av: flowie

Va duktig Oliwer blivit på att rita, jättefint :-) det är så roligt när dom gör så fina framsteg. Hoppas du mår bättre idag o att det inte är så mycket ångest. Kram!!

2008-12-20 @ 09:03:00
URL: http://flowie.blogg.se/
Postat av: Lars Bäckström

Det som inte hinns till jul i år blir klart till nästa jul...



Detta med din smidiga lista till tobbe var väl inte så hyggligt mot honom tycker jag men ok alla ska dra sitt strå till stacken... Du förstår hur jag menar tror jag...



Må så gött så hörs vi av vännen...



Kram från Lusen72 i Lusasken

2008-12-20 @ 10:22:15
URL: http://www.srfostravarmland.org
Postat av: Madeleine

Ja du Lars, den listan är det saker på som vi båda ska göra såklart!!!

2008-12-20 @ 21:32:23
URL: http://maddesvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0