Lördag 6 dec

Idag har jag fått besök av min goa vännina Jennie och hennes grabbar!! Jag bjöd dem på lunch. Och sen var det dags för julpyssel!! La på ett gamalt påslakan och så fram med en massa pyssel, barnen härja loss och det blev väldigt fina keationer.
Efter lite fika så var det dags att bege sig ut i pulkabacken!! Tycker det är så härligt att se hur barnen njuter i backen. Men varför måste dem gå upp där det är som halkigast i hela backen?? Knasiga ungar!
Efter det att Jennie och grabbarna åkte hem så var det dax för mina grabbar att bada!! Bubbelbad dagen till ära med pärondoft!!
Jag passa på att sitta lite vid datorn medans dem bada.. sen när sambon kom hem så var det dags för varma mackor och mys i soffan. Och givetvis så vart det lördags godis!!
Har kollat på dansbands kampen i kväll!! Tycker det är ett helmysigt program utan reklamavbrott!! ( hatar reklam). Är ju så störande när man sitter och ser en bra film och så bryter dem för reklam...

å så dagen fundering : Vad är meningen med livet?? ( ja jag vet det var ingen liten fundering)

Kommentarer
Postat av: flowie

Va kul att du oxå skaffat dej en blogg vännen!! :-) ska bli kul att följa med o läsa. Kram på dej!!

2008-12-07 @ 16:52:41
URL: http://http://flowie.blogg.se/flowie/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0