Man blir trött efter 11 timmars jobb

Jag trodde jag skulle smälla av när klockan ringde med sin irreterande signal kl 6. Jag lyckades få tag på mobilen och kasta den i sängen, snoza i 10 minuter till.. sen vakna jag av att Tobias tände lampan och tyckte att jag skulle gå upp.. urk
Det var inte det lättaste att väcka Adam så tidigt på möra.. han gnydde och vägra gå upp. Tobias gick in till Oliwer som vakna snällt och klädde på sig utan en protest.
Varför går klockan så fort på morgonen??
Av ngn anledning så fick jag för mig att det är Lördag idag, satt i bilen ( ja Tobias skjutsade mig till jobbet) och sa " åh idag blir det väl så där tråkigt lungt nu på morgonen, det är väl ingen som ska upp innan nio). Kan säga att jag fick en liten chock när jag klev in på jobbet. Oj då det är visst fredag och barnen ska upp och i väg till skolan...
Fanns att göra på jobbet idag om jag säger såååååååå.
har åkt pulka med ett av barnen, eller han ville bara åka en gång, han tyckte det var roligare om jag drog han.
Och så har vi haft lite allsång på jobbet, sjungit julsånger bla!! Mysigt!

Efter jag sluta jobba kl 18 så kom Tobias och barnen  och hämta mig, vi åkte direkt till mamma för att lämna barnen! Adam var så trött i bilen att han höll på somna flera ggr. Han var iaf pigg när vi kom fram.
Moster skrutt och syster  yster Lotta var där oxå!!
Det gick bra att lämna barnen, dem tyckte nog vi var där för länge ( i hela 20 min var vi där)
På vägen hem så köpte vi Pizza, handla lite till resan i morgon!!
Å så hem till idol finalen!!
Nu är jag trött som en liten gnu ( hur trött nu en sån är) ska bestämma mig för vad jag ska ha på mig i morgon på julbordet, svårt det där. Lika bra att packa nu i kväll innan jag stuper i säng. Kommer vara för trött i möra för att packa.
Vi ska åka med bussen från K-D kl 9.40... hoppas nu att bussresan går bra, har lätt för att må lite illa på bussar.
Och så får jag hoppas att inte båten gungar för mycket sen!!¨
Nu är det färdig bloggat för i kväll..
Kram

p.s Kevin vinner Idol d.s

Kommentarer
Postat av: flowie

Jobbigt när man blandar ihop dagarna sådär. Hoppas ni får det bra på kryssningen o det inte gungar för mycket eller att du blir illamående på bussen. Kramar om!!

2008-12-12 @ 22:22:02
URL: http://http://flowie.blogg.se/flowie/
Postat av: Anette

Hej!

Ja det kan inte vart någon rolig fredag å tro att det ær lørdag. Men barna går vell inte hos dagmamman på lørdagar hehe.

Hur var båt resan då?

Jag har hade sjælv en fin fredag med lucia fest och en fin lørdag. Men idag vaknade jag med maginfluensa inget skoj :o(

kram kram

2008-12-14 @ 21:59:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0