Passa på att kolla dig i spegeln så du kan ta bort din finne....

Åh tack så mycket söta lilla Adam.. ( Hur nu han har lärt sig om finnar??). Det var nämligen så att jag sa till barnen att mamma går ner och hämtar tidningen, det är då han kläcker ur sig det rubiken lyder.

Blev inget inlägg igår, orka inte.. Var lite sömning. Hur som helst så var det en bra dag! Jag jobba mellan 13-16.30 sen skynda jag mig att hämta barnen och direkt hem. Karin och lille Nils stod utanför och vänta på oss!! Det var så länge sen jag träffa Karin så det var väldigt kul och trevligt att träffa henne. Vi hade bestämt redan i går att vi skulle laga mat ihop!
Så vi laga köttfärssås och spagettie!! Blev super gott. Så försökte vi prata lite med varandra ( inte så lätt med tre högljudda och livliga barn)
Senare på kvällen så kolla jag på s.o.s familj. Fick mig en ordentlig tankeställare-.. undrar just hur mina barn kommer vara när dem är tonåringar.. Känner att jag varit allldeles för slapp med spec Adam. Gäller att ta tag i det nu, annars kommer det inte bli kul i framtiden.

Igår hade Adam i sönder sin blil, han blev så arg för det. han skulle ha mig att köpa en ny bil och när han inte kom ngn vart med, så försökte han med dagmamman att hon skulle köpa han en ny bil, och detfunk ainte heller. Då kom han på att han skulle byta bil med Oliwer. Det fick han inte för mig så då blev arg ( läs rasande) för det. Då tyckte han att jag kunde få bilen, och får man ngt så ger man ngt tillbaka tala han om. Givetvis så gick inte dte heller.
Innan frukosten så kom han på dettta med bilen igen så han hade att utbrott här, låg och sparka i luften och skrek.

Ska jobba idag med.. samma tid som igår. Vi ska ha julfest på jobbet idag! Kl fem börjar den, Oliwer och Adam ska oxå vara med på den!! Tobias hämtar dem hos dagmman och kör dem direkt till mig på jobbet!!
Var och köpte julklappar som vi ska ha med på festen. Ska byta julklappar med varandra!!
Nu ska jag ta och koka lite pasta som jag ska ha med till jobbet, hinner inte äta lunch hemma idag.

Lägger in en bild på en ängel!! ( älskar änglar)


Ha en bra dag!!
Kram

Kommentarer
Postat av: flowie

Jadu, dom har väldigt roliga kommentarer ibland dom små o man undrar ofta vart dom får allt ifrån, men dom är ju bra på att snappa upp minsta lilla :-) kram!!!

2008-12-17 @ 19:56:44
URL: http://flowie.blogg.se/
Postat av: Karin79

Ja visst blev köttfärssåsen god! Jag lagar gärna mat med dig fler gånger.



Ibland fantiserar jag om att träffa kompisar utan att barnen är med. Tänk att få prata ifred! Det känns nästan overkligt:=)



Hoppas vi ses snart igen, och att ni får det kul på julfesten.



Kram

2008-12-17 @ 21:02:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0