Ont i magen och en massa funderingar

En mindre bra dag idag. Har haft ot i magen hela dagen....  och haft en massa tankar om min och mammas relation. Jag vet att jag gjorde rätt som tog upp vad jag kände inför mamma. Synd att hon inte klarar av att ta in vad jag har att säga..
Men det är svårt det här.. orkar inte ta upp det så mycket mer i kväll... Har ventilerat mig med min kär kusin idag.. det var så skönt....

Jag och barnen har inte gjort så mycket idag.. Vi vakna rätt sent , halv nio. Sen frukost. Barnen vill gärna ut och åka pulka.. Men när vi kom fram till pulka backen så var det grishalt.. knappt så vi tog oss upp. Barnn åkte väl iaf ett par ggr.. sen gav vi upp och gick hem..
Hemma så ville Adam att vi skulle spela spel, så det gjorde vi. "Karlssson på taket" ett jätte kul spel..
Så det har vi spelat ett par ggr idag ( inte kul att förlora om man frågar Adam). Lite lotto hann vi med oxå!
Annars har det inte hänt så mycket mer här idag.. har helt enkelt inte orkat...

Alltså jag undrar när det ska vända för mig? När ska jag få må bra? Jag är så ledsen att min mamma tar allt så himla fel.. Men det är väl mitt fel att jag inte sagt ifrån tidigare, att jag accapeterat och tagit emot. Nu sprack bubblan för mig...
vill bara få ett slut på det här. Är uppriktigt trött på att det alltid ska vara en massa jäkla problem i våran familj....
Vet inte vad som krävs , jag vet bara vad jag gör för att må bättre,, som vuxen har man ju ett ansvar att se till och söka hjälp om man behöver det.

I morgon så är det dags för första samtalet om Oliwer på Np enheten... undrar hur det kommer gå. Hoppas bara inte att han oengagerande far dyker upp ( han ahr inte sett Oliwer på över ett år) Oliwer ska inte själv med. Jag och Tobias ( sambon) ska prata om hur vi upplever Oliwer och vad vi tror att han behöver hjälp med. Hoppas verkligen han kan få rätt sorts hjälp nu.

Hörde på vädret att det skulle bli -9 gr i morgon brr.. ser jag inte framemot.. gäller att klä sig varmt.
Nu är det sängen nästa!!
Kram

Kommentarer
Postat av: Lars Bäckström

Ja du lilla vän du har det lite tufft just nu men det kommer att vända, vad är det man säger efter regn kommer solsken och i ditt fall kan du säga "efter en svår tid kommer en bättre tid". Du gör ju allt för att alla ska ha det bra och sen skiter det sig iaf men DET ÄR INTE DITT FEL ska du veta vännen... Finns många kockar med i denna soppa...

2008-12-11 @ 06:56:43
URL: http://www.srfostravarmland.org
Postat av: flowie

håller med föregående talare. Du ska se att det blir bättre, men jag vet hur hopplöst det kan kännas när man är mitt upp i allt det där jobbiga. jättestor kram till dej

2008-12-11 @ 14:35:36
URL: http://http://flowie.blogg.se/flowie/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0