Hicka

har jag fått nu. Tobias stör sig på mig.. men jag får inte bort den.
Idag har jag och barnen varit med Oliwers dagisgrupp. Vi följde med dem till kyrkan för att kolla på påskspelen. Det var en föreställning på 15 minuter. Vi fick se ett skådespeleri om hur jesus kom till palestina tills han korfästes och återuppstod.
Vägen till kyrkan var lagom kul. Adam vägra lyssna på mig och sprnag före alla andra barn. När vi hunnit halv vägs så kom han på att han ville hem. När jag upplyste honom om att det inte blir så. Ja då skrek han som bara den och vägra gå. Jag fick ta han i tröjan och släpa med han. Oliwers ena frökne tyckte synd om mig så hon tog Adam. Han fick gå med henne.
Efter kyrkan så fick jag ett infall. Jag tog barnen till bussen så åkte vi till stan och köpte nya jackor till barnen. Jag inhandla dem på Lindex. Dem verkar bra iaf.
Efter lindex så gick vi till BR-leksaker och köpte ett litet landhockemål med klubbor och bollar till. Barnen har önskat sig det länge.


På väg till dagis för att gå till kyrkan:






Mat på Mcdonalds är gott:







I helgen som var så var vi på Edvins ettårs kalas! Det var väldigt trevligt! Edvin trivdes att vara i centrum. han hade full schå att öppna paket.
Oliwer och Adam skötte sig bra och dem lekte med dem andra barnen.
V fick tårta och mina bullar på kalaset.
Jag passade på att övningsköra med Tobias. Det gick bra och det kändes lungt! Tobias såg faktiskt ovanligt lugn och avslappnad ut.


Edvin läser födelsedags kort!! :



Mor och son! Det är jobbigt att ha kalas:



I söndags hade vi en riktig hemma dag med mys i soffan och sedan var vi ute hela eftermiddagen. Tobias grejja med bilen, Adam och Oliwer cykla och lekte. Och jag ja putsa köksfönstrena och så plantera jag ut påsklijor och gjorde en påskgrupp och ställde ut!!

I morgon blir det jobba hela dagen!! Skönt att kvällen blir fri iaf

Kommentarer
Postat av: Jennie

Vilka fina bilder, jättesöt kusin barnen har :-)

va duktig du är som putsat fönster o grejat fint!!

kram

2009-04-08 @ 09:27:51
URL: http://flowie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0