Mosters skrutt och bullbak!

Idag så har jag passat lille Edvin medans hans mamma var till stan och klippte sig och handla.
Det har gått bra, men han har ett humör utan dess like. Han tyckte om mina pannkakor iaf! Han åt nästan en hel. ( oops kanske därför han bajsa 4 ggr, sorry syster..)
Både Oliwer och Adam är stolta över att ha en lite kusin. Dem bråkar om vem som ska sitta närmast och vem som ska köra vagnen. Och Edvin tycker om sina kusiner( lite väl hårdhänt ibland bara).
När min syster äntligen kom tillbaka, så var det dags att baka bullar. Jag hade lovat henne att hjälpa till med det.
Många bullar blev det.. och goda blev dem. Får äta utav dem på lördag då jag ska på Edvins ett års kalas!

Det har ju varit så härligt väder idag!! Så skönt. Nu längar jag verkligen efter våren!
I morgon så borde jag putsa köksfönstrena iaf. Man ser verkligen hur lortiga dem är när solen skiner på.
Är sugen på att fixa ute oxå, göra en fin påskgrupp att sätta ut. Det är ju så bra med påskliljor och hyacinter eftersom dem tål frost.

Nej nu kallar mitt härliga täcke och mina gosiga kudde.

Kram Madeleine


Kommentarer
Postat av: Jennie

åh fy, putsa fönsterna skulle jag oxå behöva göra :-(

2009-04-05 @ 10:58:02
URL: http://flowie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0