Nu var det ett tag sen

Ngn som saknat min blogg??
Jag har inte haft tid eller lust att skriva ngt. När det väl har funnits tid har jag varit så trött.
Får bli lite uppdatering och bilder!

Idag har jag städat hela huset. Men det varar väl som vanligt till i morgon kväll. Sen ser det ut här igen som vanligt.
Jag har infört ett städschema här hemma. Det bli första dagen idag som det har används. Ska bli intressant och se hur det tar sig med det.
Tobias fyller 31 år idag. Han fick en reebook munktröja :


Han blev glad över den!!

Igår så kom hans rara lilla mamma och hans pappa. Dem hade med sig tårta, bullar, kakor och lite mera kakor.
Innan dem kom så tog Tobias med sig barnen till verkstan så jag fick lite egen tid. Det var skönt!
Jag måla balkongen färdigt å så städa jag!!
Senare på dagen så var vi till min goa vän Linda och kolla på hennes kattungar! Så söta. Vill ha vill ha.

I Lördags så tog jag och barnen en miniutflykt till en lekpark. Vi hade smörgåsar med oss, saft å så muffins. Vi hade riktigt mysigt!
















Senare på kvällen så grilla vi grillspett. Det var riktigt gott!! :)




Oliwer och Adam var och klippte sig häromdagen. Det var välbehövligt.
Och här komme resultatet:





sådär nu har jag uppdaterat lite!!  Ja just nu är jag ett steg närmare körkortet. Jagvar på rsikutbildnig nr ett här om dagen. Det var dels föreläsning om bilkörnigoch alkohol, narkotika och trötthet. Sen var det lite diskussioner i grupp.
Så nu är jag 900 kr fattigare. Men som sagt var körkortet närmar sig.. innan sommaren har jag sagt. Det är BESTÄMT...

I morgon ska jag träffa Goa Jennie och hennes grabbar. Vi ska till Mariebergskogen. Ska bli kul!!

Kram madeleine

Kommentarer
Postat av: Anette

Du får hälsa tobias och gratta honom det var en fin tröja han fick :o)

Jag har vart innom din blogg å sett att du inte hadde skrivit något hehe

Så du har kommit närmare körkortet det var bra men det är aldrig skoj å bli fattigare

2009-04-28 @ 16:11:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0