Har blivit face book frälst

På gott och ont. Händer lätt att jag fastnar framför datorn.. Det är ju kul att hitta gamla vänner och bekanta och få nya vänner med!
Fast jag önskar att jag kunde umgås mer med vänner IRL. Jag får försöka jobba på det.

Idag har jag ring Kvinnokliniken och förhört mig om min mensvärk som inte ger sig helt. Igår så fick jag gå tidigare från jobbet för jag hade så ont. 
Jag ringde rådgivningen i går kväll, men hon sa att troligen är det ett väldigt tidigt missfall och det är inget att göra åt ( kroppen sköter det själv). 
På KK så barnmorskan att eftersom jag kände mig betydligt bätre så kunde jag avakta och höra av mig om jag får ont igen eller om jag börjar blöda mycket.
Skulle ha jobbat i morse ( och det hade jag klarat av, men det visste jag ju inte igår). Får dåligt samvete när jag tänker på det. ( som vanligt). Men had ejag sagt igår kväll att jag kan nog jobba och sa hade jag inte kunnat det. Då hade jag fått dåligt samvete för att dem skulle jaga vikarie på morgonen. 

jag och Adam har varit till hans logoped idag. Han var väldigt noga med att jag inte skulle med in. 
- mamma , du får gå på stan och köpa festis och frön som vi ska ha på bussen. ( han menar pumpafrön)
- Vill du inte att mamma ska med in då? 
-Ne , jag kommer till busshållplatsen när jag är klar

Där sa mamma ifrån. Lilla godingen, han tror han klara allt själv. Jag kom in och var med dem sista 5 minuterna. Adam tyckte jag skulle gå igen för han var ju inte klar. Men jag stanna. 
Logopeden tyckte att det räckte med ett besök till. Sen påpeka hon att munnen går runt i ett på han och han har en härlig och livlig fanatsi. Kan inte annat än att hålla med.

Oliwer har träffat sin blivande dagis fröken idag hos Anette. Jag hälsa på henne och hon verkar jättebra! Hon kommer hit på måndag och ska träffa Oliwer igen och prata lite med mig. Det känns bra!
Oliwer hade verkat trygg med henne enligt dagmamman. 
Nästa vecka börjar inskolningen, det ska bli spännade. Hoppas Oliwer fixar det.

I morgon ska mina gullungar sova över hos mormor. Dem ska vara där hela helgen. Ska bli skönt att vara barnledig. På lördag kväll ska vi iväg på en släktträff och käka Taimat. Har inte ätit det innan.
Ska passa på att övningsköra i helgen och ta reda på all jäkla tvätt som finns överallt. 

idag har en av min vänner gått igenom en utmaning och hon klarade av det.



Du är så duktig vännen!! 

Kram Madeleine
          

 

Kommentarer
Postat av: Anette

Hej!

Så Adam tror han har blivit så stor hehe.

Det var fint att Oliwer fick træffa sin nya kontakt person på dagiset ett stælle han kænner sig trygg.

Du får mysa extra mycket denna helgen då. Thai mat ær gott det.

Kram kram

2009-02-06 @ 07:57:22
Postat av: Jennie

Tack vännen, va söt du är :-) kram

2009-02-07 @ 10:33:18
URL: http://flowie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0