Jaha

då är det dags att ladda inför en intensiv jobb vecka. Börjar i morgon med ett 12 timmars pass.

Vet egentligen inte vad jag ska skriva. Jag känner mig väldigt vilsen just nu. Har väl gjot det i ett par dagar.
Kan ju berätta om helgen. Den har varit helt ok. I Lördag så kom min underbara väninna Jennie med grabbarna. Alltid lika trevligt att umgås med dem.
Och i Söndags så kom en annan väninna till mig på besök. Pi med familj. Det var väldigt kul att träffa dem. Vi träffas alldeles för sällan. Var väl lite över ett år sen sist vi sågs.
Dem kom ganska så sent på kvällen. Dem stanna till hos oss på vägen hem till Moss. Barnen hade kul och härja. Så dem kom inte i säng förräns strax efter nio.
Fick ju lite sov morgon idag då! Oliwer kom in och väckte oss vid halv nio.
Igår kväll så hörde jag Adam gallskrika upper så jag sprang upp. Hitta bara benen i sängen. Han hade ramlat ur sängen så han stod med hiuvudet på golvet. Han skaka och skrek så jag stoppa om han i våran säng. Lille vännen.

Idag har jag och barnen sett en urmysig film tillsamans. Valpgänget i Alaska. Barnen var helt tagna, spec Oliwer. Det var verkligen en bra film.
Óch nyligen så har jag och Tobias kikat på Patrik 1,5!! Den var bra den oxå.

Är som sagt var väligt förvirrade just nu. Det är allt jag kan skriva. 

Nej nu ska jag ladda inför i möra!!

Kram Madeleine


Kommentarer
Postat av: Jennie

-skickar över en kram till min goa vän- :-)

2009-02-25 @ 09:16:04
URL: http://flowie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0