Mensvärk och lite annat

Usch och fy för mensvärk.  Jag brukar ha lindrig värk och som går över snabbt. Men nu vet jag inte vad det har har blitt. Det börja igår med molande värk som snabbt gick över till en sån värk att jag på riktigt trodde jag skull svimma. Jag kände hur svetten rann i pannan på mig. Inte kul alls spec inte efesom jag var på jobbet. ur att jag sluta redan kl 18 igår.
Tobias och barnen fick komma och hämta mig.
När jag kom hem så la jag mig på soffan och tog mig knappt upp därifrån. Tobias la barnen.
Gick och la mig tidigt igår. Men jag har inte sovit gott. Vakna flera ggr av mensvärk ( har nog knappt hänt förut)

Idag så har jag oxå haft ont magen, jag var t.om tvungen och fundera på om jag klara av  att jobba eller inte. Men jag tog mig det jobbet och jag klara va det men med värk.
Ger det sig inte imorgon så ringer jag rådgivningen.
Nog om mens för den här gången.

Igår så var jag och Oliwer till Tobias jobb och käka frukost. ( han skulle köra oss till np-enheten sen)
Oliwer tyckte det var väldigt spännade att äta frukost där. Efter frukosten så satt han och skrev all bokstäver han kunde på ett papper. Så duktig så.
På Np-enheten så var vi till en logoped. Hon var jätterar och förstående. Oliwer prata inte den första kvarten. Men hon vänta ut han och tillslut så börja han prata lite försiktigt för att sen busa och prata han som bara den.
Hon sa atthans ordföråd är det inget fel på utan hans läppar är omogna så han klara inte av att forma dem. Vi ska spela på läpparna 10 minuter om dagen. ( får väl se hur vi ska få han till det).

Måset ge livskraft en eloge. I mitt förra inlägg så skrev jag ju om att jag ångrat mig ang att träna där just nu. Igår så prata jag med en tjej på livskraft( hade sagt lite om detta i förrgår till henne) och hon sa att jag kan börja betala i augusti när jag börjara studera inne i k-d. Så jag behöver inte betala ngt nu. skönt. Nu ska jag se till att få tid till att börja träna på trekå i Kil iaf!

Jag har fundilerirat lite granna på varför jag i herrrans namn ska var så jävla usel på att var social och våga bjuda hem " vänner" hur fasen gör man? Jag blir så trött på mig själv.
Som idag på jobbet tex. så blev det jobbigt för mig när det samtals om en massa och jag sitter som ett jävla fån och knappt öpnnar munnen. Alltså jag är ju medveten om det. Men uppenberligen klarar jag inte av att göra ngt åt det. URK
Känner av hur jag nästan får ångest av att jag är sån här. varför?
Jag vill ha vänner ( ta nu inte åt er ni som är mina fina goa vänner) men jag skulle vilja ha vänner att bjuda hem och umgås med i kil. Men det är svårt när man är som jag... 

Idag har Tobias köpt guitarr hero. Så han sitter och lirar här. Nu kan jag nog glömma tv program för ett tag..

Nu ska jag uppdatera min facebook lite.. ( var länge sen jag gjorde det)

Kram Madeleine



Kommentarer
Postat av: Jenny

Mm mensvärk e apjobbigt, har det nu med >< ! blääää!!!!



hehe ja nu e tv n tagen antar jag ^^



kraaaaam

2009-02-03 @ 22:00:17
URL: http://jennnyss.blogg.se/
Postat av: Anette

Nej mens værk ær inget skoj å ha hehe.



Det med att Oliwer ska spela på læpparna i 10 min det var længe hoppas du klarar det. Men kan det inte vara okej å gjøra det i två omgångar?



Jag vet sjælv det var inte lætt førr før mig att prata med dem man inte kænner så gott. Men jag bara bestæmde mig att jag skulle bara hoppa ut i det så fick det bara gå. Och nu har jag inga problem att prata med någon. Men det vet du nog hehe.



Så Tobbe har køpt guitar hero. Jag har haft guitar hero world tour sen innan jul. Men jag tycker gitaren ær roligast. Trummer ær så svåra vartfall før mig men inte før Eivind.

Kram kram

2009-02-04 @ 16:09:18
Postat av: Jennie

usch o fy för mensvärk. Hoppas du mår bättre snart!! Jag förstår va du menar med vänner att bjuda hem, skulle oxå vilja ha mer sånt, men så är P inte alls intresserad av sånt, lite tråkigt. Jag är iaf jätteglad att jag har dej vännen!! :-) kram

2009-02-04 @ 22:35:14
URL: http://flowie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0