Det var ett tag sen

Ja nu var det ett tag sen som jag skrev ngt inlägg här. Har inte haft ngn lust att skriva ngt på ett par dagar.
Nu är vardagen igång igen efter alla helgdagar, det känns skönt. Barnen har börjat hos dagmamman igen. Ska erkänna att det är skönt att få ett par timmar helt själv hemma. Men jag har inte lyckats få gjort det jag har velat. Är så himla trött nu för tiden, ändå så har jag kommit i säng i hyfsad tid på kvällarna. Kanske ska ta järn tillskott.

I går så ringde jag och fråga om jag kom in på på usk utbildningen och det gjorde jag desvärre inte. Fick lite lätt panik kan jag ju säga. Vad ska göra i vår då? pan b som Jennie påminde mig om sprack idag. Jag ringde fk kassan och dem upplyste mig om att jag bara har låg dagar kvar att ta ut i fp. (60 kr per dag). Så nu kollar jag efter jobb.. men det är inte så lätt att få.. suck.
Idag har jag varit in till stan och träffat min väninna Sara! Det var väldigt länge sen vi sågs ( hon bor i London i vanliga fall). Vi fika på mitt favvo fik och prata lite! Det var trevligt att träffa henne!!
Dem ringde från jobbet idag! Äntligen ska jag få jobba lite, blir ett par timmar i morgon. Behöver verkligen jobba nu så jag får ihop arbetstimmar så jag kan få pengar av a-kassan.

Här skulle jag vilja lägga in en video med den finaste svenska låten som gjorts.. men jag vet inte riktigt hur man gör.

..http://www.youtube.com/watch?v=LOj2owkg7S0

Får se om länken funkar nu iaf.. måste bli bättre på alla funktioner här på bloggen..

Ser på letc dance i kväll. Tycker det är ett underhållande och bra program!!

ta hand om er
Kram

Kommentarer
Postat av: Anette

Det var tråkigt att du inte kom in på skolan.

Får hoppas att du hittar ett jobb snart. Jag hade nog tur som hittade ett fast jobb på en gång och att jag trivs med det.



Men du får søka till høsten igen så kanske du kommer in på skolan då. Man ska aldrig ge upp.



Jag har inte Tv4 længre så jag får inte se på let's dance :o(

Kram kram

2009-01-09 @ 21:43:13
Postat av: Jennie

Attans då att det inte funkade med plan b :-( hoppas det löser sej på nåt annat sätt gumman. Kram!

2009-01-10 @ 18:06:58
URL: http://flowie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0