Gott nytt år!!

Äntligen är det 2009. Ska bli intressant att se vad det här året har att ge.

Igår så jobba jag i ett par timmar. Åt jättegod mat på jobbet. Mums! Potatisgratäng och lövbiff. När jag kom hem så satt barnen ocg Tobias och åt! Jag gjorde i ordning efträtten. Glace af four ( glass med maräng över) Men jag vispa nog marängen för lite.. det blev inte bra. Tanken var god iaf.

Jag försökte lägga barnen vid halvtio igår kväll.. men dem var så speedade och spralliga och tjata om rakter och att fyrverkerier. Vi bestämde att för en gångs skull så får dem vara uppe så länge dem orkar. Ha ha ni skulle se deras min närr jag sa det.
Vi satt i soffan och mös och åt kex och ost..
Oliwer håll på somna flera ggr, men han lyckades håla sig vaken ända fram till tolvslaget och lite till. Så vi satt och skåla in det nya året alla fyra!!
Sen gick vi ut och kolla på fyrverkerierna. Barnen tycket det var så spännade..
Vi gick upp och la oss strax efter midnatt. Barnen somna på 2 minuter.


Idag så har jag jobbat nästan hela dagen. Börja kl 9 och jobba fram till halv två.. Tobias och barnen kom och hämta mig.
Baka kokos rutor hemma till Oliwers kalas på söndag. Sen slappa jag i soffan.
Var tillbaka på jobbet vid fem tiden och jobba fram till nio.

Nu är jag trött och funderar allvarligt på att at ett bad faktiskt , har ont i axlarna.

Hoppas att 2009 blir ett bra år för er!!
Kram

Kommentarer
Postat av: Karin79

Ha en bra dag och ta väl hand om dig och din fina familj.

2009-01-02 @ 11:59:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0