Har varit off ett tag

från bloggen alltså. Här i IRL har det varit fullt upp!
Jag jobbar ju 100 procent nu så jobbet har tagit upp mycket av min tid.
Men jag har även hunit med att varit en hel del på sjön! Och jag och barnen lyckades få in en heldag på stranden i torsdags!
Har även varit på inskolningsmöte på fritids. Oliwer ska ju börja där snart.

Förra veckan så hade jag besök av en tant från kommunen. Vi prata om avlastningsfamilj för Oliwer. Kruxet är att Oliwers pappa måste skriva på att han vill att Oliwer ska ha en kontakt familj. Jag kä'nde på mig att han skulle vägra. Tyvärr hade jag rätt. Så nu håller jag på leta efter en advokat som har tid och vill biträda mig i rätten. Ska ansöka om egen vårdnad.
Han har ju inget intresse överhuvud taget för barnen.

Värmen har ju varit helt otrolig här nu ett tag. Rena medelhavs värmen. Så skönt att det regna igår och idag.

Ja just det min lille Adam har ju fyllt 5 år!!
Han har fått sin efterlängtade cyklel på sin födelsedag. På helgen hade vi kalas för släkten! En lyckad dag med bad i poolen och grillning!!! Och många fina presenter till Adam!

Jag har ju utlovat bilder från midsommarfirande. Här kommer några:

Mina älskde barn:



Midsommarstången ska kläs!!



Picknick i det gröna!


Mosters gullunge!!


Kusinerna!!!


Adam anmälde sig själv till en tävling att gå på styltor!




Igår efter jobbet så åkte jag till Petra! Var på sexparty! Det var kul. Är dock lite fattigare nu :))

Nu ska jag ta en dusch sen blir det sängen! Ska jobba 12 timmar i möra!

Kram madeleine ♥

Kommentarer
Postat av: Charlotte

guud va trevligt vi hade:) go mat å vackert väder.. snälla ni va som gav oss jordgubbar, helt lovely! du har verkligen två riktigt söta pöjker, goe så! Hoppas nu på tradition, med träff på midsommar:) KRAM!!!!

2009-07-18 @ 23:29:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0