Hej hej

Sitter på jobbet och lyssnar på sovande barn! Väntar på att nattpersonalen ska komma så jag få gå hem!
Var ett tag sen jag var här inne och skrev. Blir lite uppehåll ibland!
Vet inte vad jag ska berätta om... Har iaf bestämt vi ska till kolmården andra helgen i augusti. Vi ska få låna Tobias storebrors husbil.. och så ska bellan få följa med. Tobias tyckte att hon behövde det.
Ska bli kul
På Lördag ska vi till Oslo och hälsa på min vän anette det ska bli kul!
Har inte träffat henne på evigheter. Hon skulle bjuda på kranskaka.. ska bli spännade..

har lyckats bli ledig i en vecka oxå! Får se vad vi ska hitta på då för kul.. har pratat om att låna Tobias föräldrar stuga på jäverön och var där och softa ett tag.

Ha det gott
Kram Madeleine♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0