Sjuk:(

Vakna i morse av att jag var täppt i näsan och att jag var hes, hostig och ont i kroppen. Måste ha flugit på mig inatt.
Igår jobba jag 12 timmar... men det gick ganska så bra att härda ut. Har ju så trevliga arbetskamrater!!

Min väninna Karin och hennes barn har varit här på besök. Jag och Adam baka en rulltårta till fikat!
Kände mig inte som en vidare trevlig vän idag. .så sleten.. men det gick bra iaf.

Funderat fram och tillbaka idag om jag skulle jobba 12 timmar eller inte i morgon.. är som sagt var allt utom pigg. Det som styr är ju att det är dyrt att vara sjuk... suck.. men samtidtigt ska jag orka med att vara på jobbet i morgon.. så jag tog beslutet att sjukanmäla mig.Visst kunde jag ha känt efter i morgon bitti, men det blir ett h-vete på jobbet i möra om dem ska få tag på en vikarie på så kort tid
Får dåligt samvete att jag inte jobbar.. :((

Gött att det regnat nu i ett par dagar.. har verkligen behövts. Luften blir lite friskare.

Under helgen så hände det en tragisk olycka i Deje. En 14 årig pojke balansera på broräcket och föll i. Jag vet vem det är... en föredetta klasskompis till min syster.
Mina tankar går till hans familj.. kan inte föreställa mig hur det känns att mista ett barn. Jag påminns iaf om hur lycklig jag är att mina barn är friska och lever.

Nu ska jag sätta mig i soffan och krama om Oliwer.

Kram Madeleine♥


Kommentarer
Postat av: Jennie

usch va tråkigt att va sjuk, hoppas du mår bättre idag!! Kram

2009-07-07 @ 19:33:25
URL: http://flowie.blogg.se/
Postat av: Anette

Men du får bli frisk snart kan inte vara sjuk på sommaren hehe.

Det var inte skoj att han 14 åringen ramlade ner från bron. Sånna olycker tycker jag bland dem värsta när det är barn som är inblandade.

2009-07-08 @ 18:09:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0