Midsommarafton:

Det har vi firat på Mariebergskogen. Vi hade tur med vädret. Packade med oss matsäck i form av egengjord potatis sallad och grillad kyckling! Barnen var med och klädde midsommarstången och vi dansat runt den oxå! Härligt.
Vi tog en tur bland alla djur oxå!
Adam pasade på att anmäla sig till en tävling att gå på styltor. Ha ha. Han fick dock lite hjälp av tävlingsledaren. Gose pojken. Han var inte fullt så gosig när vi kom in i höns huset och han säger högt och tydligt att mamma låter som hönorna..
Efter en underbar dag så var det dags för mig att jobba.

Och idag midsommardagen, har jag bara jobbat 13,5 timmar. Lite trött nu kan jag säga.

Bilder från midsommarafton kommer när jag fört över bilderna från kameran.
Kram Madeleine♥

Kommentarer
Postat av: Jennie

Va go han är Adam :-)

Låter som ni hade en fin midsommar vännen! kram

2009-06-22 @ 17:08:51
URL: http://flowie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0