Lassange gånger två

Nu är snart helgen slut! Den har varit helt okej. Jag har dock jobba hela helgen.
Förutom att ha jobbat så har jag varit till min mormor och fikat! Min syster Therese var där oxå! Det var trevligt! Tessan passa på att ta mitt blod tryck. Det var helt normalt! Hon behövde ngn att träna på!

Jag pratar tydligen väldigt mycket i sömnen. Alldeles för mycket. Tobias var inte glad på mig natten till Lördag. Jag hade tydligen legat och pratat om en som heter Björn ( det är en msn kontakt till mig). Hade sagt at jag var tvungen att göra slut med Tobias innan jag träffa han.. Och så hade jag sagt att jag inte visste hur jag skulle göra med Tobias om jag skulle stanna kvar elller inte.
Tobias gick in på min loggvisare igår och kolla vad jag skrivit på msn. Så jag var inte på det bästa humöret igår. Vi satte oss och prata en lång lång stund igår. Jag tala om för Tobias att jag faktiskt inte vet vad jag vill med han. Det är inte det att jag älskar han för det gör jag. Men vi har så olika viljor, Jag vill förlova mig och ha fler barn. Tobias vill inte det. Hur tusan möts man på mitten då? Det är svårt.
Mycket funderingar blir det!

I morgon ska jag till stan med Oliwer ( han ska träffa en sjukgymnast). Ska passa på att köpa krom tabletter då! Hoppas att det kan hjälpa mot mitt söt sug!!

Schysta grannar vi har. Våran torktummlare strejka i går. Vi har en granne som jobba på elktrolux, så han kom hit nyss och laga den! Han verkar väldigt snäll och trevlig!!

Ngn som undrar över rubiken? Fick lassange idag på jobbet och Tobias laga lassange till middag i kväll :))

Kram Madeleine


Kommentarer
Postat av: Jennie

du va en rackare på att prata i sömnen du. Men det kanske va bra att ni fick den där pratstunden iaf. Kram på dej vännen!!

2009-03-08 @ 21:40:53
URL: http://flowie.blogg.se/
Postat av: Anette

Så du pratar i smønen du hehe. Kan ju fatta att det inte var så skoj før Tobias att du var intreserad av någon annan i dina drømmar. Men han borde ju fatta att du sov då vet man inte vad man sæger och det betyder ju inget ting. Men det var bra att ni prata en del om hur du kænner och hur han kænner. Men det kan inte vara lætt nær ni vill så olika hær i livet. Du kan ju komma med førslaget att ni kan få barn så slipper ni førlova er så har ni gått halv vægs bægge två. Før barn ær ju ændå viktigaste.

Men vilken lassange var godast då?

kram kram

2009-03-09 @ 19:23:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0