Ljuvliga Söndag

I morse så väcktes jag av Adam.. kl var tjugo i sju. Kände mig mer död än levande.. Är så tacksam för tvn i vårat sovrum. Barnen låg i sängen och kolla på tv fram tills kl åtta.
Efter att ha tagit mig upp och fått på mig och barnen kläder så gjorde jag en smarrig gröt frukost!
Efter frukosten så fick jag ny energi. Jag tog allt skräp hemma och packa vagnen med det. Sen gick vi till återvinningstationen. Passade på att ta en tur till coop och handla lite som fattades hemma och så panta vi en massa petflaskor!
När vi kom hem så börja jag med maten. Köttfärspaj!! :)
Pajen blev väldigt god. Fick beröm av Adam. han tyckte jag hade gjort det bra!
Solen har visat sig framme större delen av dagen så vi gick ut en sväng i efter middag med!
Sofie åkte hem idag. Det har varit kul att ha henne här i helgen. Hon är så goo.

Nu sitter jag här och gäspar... är trött nu känner jag. Längtar efter gubben med. Han skulle komma vid halv sju i kväll.

Igår kolla jag och Sofie på melodifestivalen. Jag hejjade på Måns Zelmerlöv hela tiden. Trodde nog att han skulle vinnna. Det verkade som han trodde det själv med. han såg så himla besviken ut ju..
caroline af Ugglas låt var bra tycker jag. Jag blev berörd av texten.. Hade varit kul om hon vann. Skulle vara intressant att se hur hon hade fixat låten i Moskva.
Malena som vann , tycker jag var helt ok alltså. Får väl se hur det går i Moskva för henne.



Lyssna på texten:






Nu ska jag koka nyponsoppa till mina små kottar!!

Kram Madeleine

Kommentarer
Postat av: Karin79

Jag tyckte också om "Snälla snälla". Röstade på den 4 gånger till och med.



Vad mysigt att A berömde din köttfärspaj! Jag kan verkligen tänka mig att den var god.



Här håller vi på att kurera os efter (ännu) en seg förkylning, och hela familjen längtar efter våren.



Kram Karin

2009-03-16 @ 10:46:39
Postat av: Madeleine

Trist att förkyllningen inte ger sig. Hoppas ni mår bättre snart.

Kram

2009-03-16 @ 11:18:12
URL: http://maddesvarld.blogg.se/
Postat av: Jennie

Ja texten må va bra men jag tycker inte om låten ändå ;-) hehe..



kram på dej vännen!!

2009-03-16 @ 11:42:26
URL: http://flowie.blogg.se/
Postat av: Lars Bäckström

Ugglan kan man gräva ner i en mosse långt ut i skogen...



Kanske går o hångla o älska till den låten men faaan vet om det funkar...

2009-03-17 @ 19:51:10
URL: http://lusen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0