Inte så mycket...

Nu måste jag tänka... hm. Vad har hänt sen jag skrev sist? Jisses så senil jag är. Minns vad jag gjorde igår, inte idåligt.
Jag var nämligen och träna afro igår. Det är roligt och svettigt. Men det är svårt oxå. Jag har fullt sjå att hålla koll på både armar och ben. Och den här gången skulle vi snurra runt och klappa i händerna.
På lördag ska jag testa spinning. Det ska bli spännade och kul.
Annars har dagarna mest varit en massa städning och ta reda på tvätt. Det är ett och samma varje dag.
Idag har jag varit duktig och storstädat toan uppe. Jag flytta på badkaret och skura under där. Sen tog jag en tandborste och gjorde rent i hålet.. det var en del gegga och hår där. Adam var duktig och hjälpte till. Nu är badrummet strålande rent.
Det är faktiskt städat i hela huset nu. Men det varar väl inte så länge. Det är verkligen som ett ekorrs hjul.. Det tar ju aldrig slut. Ett evighets göra.

Jag äter ju kromtabletter nu. och jag märker faktiskt en skillnad. Jag blir inte lika lätt godis sugen.Jag kan stå emot lättare.
Däremot så tror jag att jag har järnbrist. Jag är ofta trött och fryser ofta. Ska köpa blutsaft. Hoppas att det hjälper.

Idag har det varit underbart fint väder ju!! Adam invigde sin cyklel för i år. Vi cykla till affären. Det tar sin lilla tid. Det är verkligen ett bra tillfälle att träna på tålamodet.

Barnen vill mest se på tv och sitta framför datorn. Så jag har begränsat det. Tycker inte dem ska sitta mer en än 30 min var framför datorn. Och är det fint väder så ska dem va ute.

Jag skulle vilja piffa upp min blogg. En del har så himla fina bloggar. Ska ta tag i det.
¨
Känner mig lite vimsig så det blir inget mer idag.


Mina data killar!!



Kram Madeleine

Kommentarer
Postat av: Jennie

ska nog ta o köpa mig lite kromtabletter o prova :-)



Tack för en fin dag idag :-)



kram!!

2009-03-20 @ 18:07:34
URL: http://flowie.blogg.se/
Postat av: Anonym

hoppas att adam inte tar vilken tandborste som helst , om han vill städa fler gånger :P

2009-03-20 @ 22:33:17
Postat av: Helena

Det kallas för vårtrötthet.. Många drabbas av det i början av våren då man blir bombaderade av ljuset. Det går över snart.. Jag har oxå det, föra året trodde jag att jag var sjuk för jag var såå trött! Men sen så en dag var jag inte det längre! Vad duktig du är som städat så noga. =)

2009-03-21 @ 10:25:26
URL: http://metrobloggen.se/helenassida

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0