En ny dag med nya äventyr!

Vakna av att Adam låg och yra brevid mig. Han hade hög feber och var inte på sitt bästa humör.
Efter en sen frukost så hade jag och barnen en härlig pyssel stund! Det klistrades collage och så klippte dem ut bilder för senare pysseldagar!










Medans vi pysslade så lyssna vi på majas alfabets sånger! Det är så kul för just dem sångerna sjunger dem mycket på Oliwers dagis. Så han satt faktiskt och sjöng med. Även Adam sjöng

Det har varit fint väder här ute idag! Jag tog lite härliga bilder ute på våran framsida!!

Tobias fina båt som han har renoverat och målat om:



Tulpanen börjar äntligen att blomma ut!



Min efterlängtade skottkärra!!




Har kört en hel del jord och ogräs från baksidan till skogen ( ja vi ha en avskälpningsplats där). Det var väl behövligt! Har vuxit en massa murgröner där hej vilt! Ska bli bärbuskar och rabarber där i stället!!!
Jag vill ha en låda med örter oxå!!

Har hängt ut tvätten idag! Känns härligt när man kan börja göra det!!

Nu ska jag hoppa i duschen med göbben ;)

Kram på er ♥

Kommentarer
Postat av: Jennie

Mysigt med pyssel :-)

Fin båt han fixat.. Duktig.

Snart måste vi träffas vännen, för längesen nu. Hoppas ni snart är friska. Kram

2009-05-15 @ 22:39:03
URL: http://flowie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0