Föräldrarmöte......

Ja som rubiken lyder så har jag varit på det  i kväll. Det kändes sådär. Blir orolig hur Oliwer ska klara av att gå i förskoleklass. Men det är väl som Tobias säger att jag orar mig i onödan.
Men det kändes som dem satt och prata om alla andra barn. Fröken beskrev hur 6 åringar är och dem andra föräldrarna satt och håll med och skratta. Åh vad jag önska att jag oxå kunde det...


Har varit till stan idag och kört bil på körskolan. Stefan tyckte att det märktes att jag övat hemma. Men han påminde mig om att jag ska köra lugnare och ha mjukare ratt rörelse.

Är ju barnbidrags dag i dag! Har shopat lite på stan idag!!

Lotta, mamma och Edwin har hälsat på idag. Lotta kom för att informera mig om noni och att jag ska med i det.
Dem laga mat och natta ungarna. Skönt att slippa det.
Jag har inte mått så bra den senaste veckan. Känt mig svimfärdig och varit yr.. 
Var till doktorn idag och fick nytt recept på zoloft utskrivet.. så jag hoppas jag ska må bättre snart.

Nu orkar inte jag skriva mer ( har svårt att koncentrera mig ... ) har iaf upppdaterat lite

Kram Madeleine ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

kramar om

Vi MÅSTE verkligen träffas snart!!

2009-05-22 @ 18:22:34
Postat av: Jennie

o ja det va mig det där kom ifrån.. haha :-)

2009-05-22 @ 18:24:52
URL: http://flowie.blogg.se/
Postat av: Helena

Det har aldrig varit prat om en assistent i skolan? Har han resurs på dagis i dagsläget eller funkar det bra utan? Åhh, du är så duktig som övningskör, jag behöver verkligen körkort men det finns ingen ork över till det.. Men jag ska försöka till hösten!

2009-05-30 @ 08:04:54
URL: http://metrobloggen.se/helenassida

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0