Nu har man fyllt 30 då...

Äntligen är det över. Jag har varit så nervös för att fylla 30. Men det känns faktiskt helt ok.
Jag hade dock ganska så mycket ångest innan festen. Känndes som jag inte skulle klara av att fixa det.
Men Kikkan kom tidigare på dagen och hjälpte mig med barnen och med maten.
Linda kom oxå tidigare och hjälpte mig.
När alla kommit så satte vi oss och åt ute på altanen. Jag hade dukat långbord. Jag bjöd på rosttbiff, skinka, potatis sallad , sallad och bröd.

Dagen innan hade vi varit till bergvik och handlat all mat och även handlat en hel del dryck på systembolaget!
Tobias köpte bl a en hel back med mellanöl, Oliwer hörde fel och sa högt och tydligt. "Oj så mycket mellanmål du ska ha" Det blev en del skratt bland folk då!!

För att återgå till festen så hade vi trevligt!! Jag försökte få i gång dem lite men det var inte helt lätt då dem flesta var nyktra ;)
Jag hade lånat sing star av en kompis men det var bara jag och mina systrar som sjöng...
Efter ett tag så åkte jag, Jennie, Ola , Tobias och Charlotte iväg för att kolla på majbrasan.
Dem flesta var på väg hem när vi kom. Gladast var nog Ola iaf ( han fick höra ljudet av en viss bilmotor och så fick han en bulle av några stycken så han var helnöjd) Ha ha ha.

Här kommer bilder på en del  vad jag fått i present  och en del bilder från festen:

                 


                               
                                           
       


            
              


Fick även en sodastreamer av Tobias, present kort på cerva av pappa och Tujja. Blommor av systrar och mormor. Present kort av mamma på helaing, öronljusbehandling och ansiktsbehandling!!


Dagen efter så tog Kikkan hand om barnen och jag tog det bara lungt. Jag, Tobias och barnen tog en cykletur till coop. Å så grilla vi på kvällen :))

Idag har jag jobbat hela dagen.. känner att kudden ropar gäsp.

Kram Madeleine



Kommentarer
Postat av: Anette

Höres ut som du hade en fin födelsedag och fin många fina saker

kram kram

2009-05-03 @ 12:26:15
Postat av: Jennie

fina bilder, speciellt den där filuren som blundar så snyggt.. haha

kram på dej

2009-05-03 @ 18:50:51
URL: http://flowie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0