Uppdatering

Nu har jag inte skrivit på ett par dagar. Tänkte skriva lite om vad jag gjort sen sist!

Helgen som var så var jag och Tobias barnlediga!! Härligt och välbehövligt! På Lördagen tog vi en tur till kristinehamn och hälsade på min vän Lars!!! Det var trevligt.
Annars så har vi passat på att vilat upp oss.
 Barnen har haft det så bra hemma hos mamma. Härligt att veta att dem har det bra!


I tisdags så var jag med Oliwer till logopeden. Det gick väl sådär. Han var inte pigg på att åka dit alls. Och öppna knappt munnen. ( som mamma känner jag mig rätt så hopplös, ska ungen aldrig kunna prata rent???)
Jag vill att han ska kunna göra sig förstådd. Det kan han inte nu.

Idag har Adam haft sommarfest. Det är dagmmorna som har hållt festen med alla goa dagbarn.
Vi var vid kils vackra hembygdsgård! Barnen sjöng. Efter det så var det dans för alla som ville vara med.
Och sen bjöds det på fika. Det hela avslutades med en fiske damm!!
Adams bästa vän , Alwin var där med. Dem sprang till varandra när dem sågs och krama varandra!! Dem ä verkligen bundisar!!!

I morgon så ska jag vara på jobbet kl 7!!! Så nu väntar kudden på mig!!

Kram Madeleine♥

Kommentarer
Postat av: Karin79

Härligt att du och T fick en barnfri helg. Det behöver man emellanåt. Det är skönt att få längta efter barnen ibland.



Jag kan förstå din frustration över att Oliwer inte ville prata hos logopeden. Min tjej är inte heller så pigg på träning nu. Så istället för att träna uttal över jag munmotorik med henne "i smyg". Hon får blåsa såpbubblor, äta godissnören (på lördag!) och blåsa ut ljus mm.



Kram på dig!

2009-05-28 @ 00:31:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0