....

Jag har ett litet energi knippe här brevid mig. Adam håller på leker för fullt med en grön slibbig spindel som han kastar omkring sig. han kastar upp den i taket och ser vi hur lång tid det tar för den att komma ner. Träffar spindeln mig så skrattar han så att han viker sig här. Lättroad unge!

Det är bara Adam och jag hemma idag. Oliwer ville till mormor igår så det fick han. Vi åkte dit ganska så sent igår.
Tidigare under dagen så övningskörde jag till Tobias jobb. 
Brevid tobias jobb så finns det en stor inhängnad. Dä fick jag övningsköra själv. Tobias tog trätrall och gjorde en bana som jag skulle träna på. Så jag träna bl a på att fick parkera och backa!!
Körde hem oxå. Tobias åkte tillbaka för att jobba mera med båten.
När han kom hem så åkte vi till Deje. Jag körde då med. När jag körde vägen från forshag och in till östra deje så ser jag ngt uppe i backkrönet. Bilen innan mig gör en tvärbroms och blinkar med varningsblinkersen. Det är en stor älgko som står där uppe. När hon ser att dte är lungt så springer hon över vägen.        
Blev ganska så nervös av att det. Men det är ju sånt man får räkna med.
Ska åka och hämta Oliwer i kväll och då har jag tänkt att köra då med. Måste ta varje tillfälle iakt.


Jag prata med mamma i telefon för ett tag sen. Jag fråga hur det gick. Oliwer har sagt tre ord sen han kom igår. Han gör så här allt oftare nu förtiden. Han går mer och mer in i sig själv. Jag funderar på om han ska bli "sämre" med sitt handikapp ju äldre han blir??

Nu ska jag ta och städa här som vanligt... suck..

Kam Madeleine


Kommentarer
Postat av: Jennie

va kul att du kör så mycket, snart har du det där efterlängtade körkortet :-) duktig är du!

kram

2009-05-07 @ 11:56:53
URL: http://flowie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0