Lite av varje

Just nu sitter jag och njuter av en iskall cider! Gott!

Idag har jag jobbat! Det gick bra!
När jag väl kom hem så tyckte jag att det var dax att köra lite bil. Så jag körde upp till Nilsby ( ligger en mil utanför Kil)
Det var en aning guppigt så stackars Oliwer blev åksjuk och spydde ner sig själv och halva bilen :(
Stackarn...

Annars har det varit en ganska så seg kväll.. Tobias är duktig och syr nya säten till båten :)

Måste ju berätta hur Oliwers övernattning på dagis gick. Han sov faktiskt kvar ( jag trodde nog han ville hem) Dem myste med korv med bröd och hamburgare. Sen såg dem på Bolt , och åt chips, popcorn och ostbågar!!
Oliwer hade haft lite dsvårt att komma till ro ( inte så konstigt med tanke på att det var han och 17 andra 6 åringar där) men vid 22 tiden så slockna han och sov hela natten.
Under dagen på dagis hade han varit vädldigt trött så han somna på vilan i hela 40 min. Inte likt han. När Tobias kom så hade han sovit på em en stund oxå.
När jag kom hem från jobbet på kvällen så hörde jag hur han låg och yra i sin säng och han var jättevarm. Jag tempa han och det visade på 39, 8 i feber. Inte konstigt att han sov och var slö på dagis.

Så idag har Oliwer inte varit pigg... :(

I Onsdags så fick jag ett brev från kommunal. Jag har kommit med på Kommunals familje kurs!! Jag blev så himla glad alltså. Kommunak bjuder på en 5 dagars semester i Årjäng på en camping som heter Sommarvik.  www.sommarvik.se
Dem bjuder på rubbet alltså!! Jag glädjer mig!!

Har en del bilder jag vill lägga upp men batterierna i kameran är slut..  Måste inhandla det snarast

En liten men ack så viktig påminnelse till er där ute.. lev livet nu, man vet aldrig när det tar slut.
Kram Madeleine

Kommentarer
Postat av: Anette

Så fint att det gick bra för Oliwer på övernattningen men det var konstigt att dem inte märkte att han var sjuk dagen efter.



Det är bra att du påminner om att vi ska leva livet nu och det försöker jag göra så gott jag kan :o) Men hoppas att du njuter av livet du med för det är du värld



Kram kram

2009-05-11 @ 16:30:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0