Då var det dags igen då

för att skriva ett par rader i bloggen. Vill så gärna hålla den levande men svårt att hinna med. Får se hur länge det håller i sig nu ;)
Är väldigt seg idag. Somna till på soffan alldeles för länge efter att jag lämnat barnen. Vakna hastigt av att telefon ringde, det var Adams fröken som ville att jag skulle komma med ett par byxor till Adam, han hade ramlat i en stor vatten pööl. Helgen har jag tillbringat hos mamma, jag och barnen sov där hela helgen. Tobias var på lastbils utställning. Igår var det kalas för käre broder som fyllt 25! Smörgåstårta bjöds det på!

Sitter just nu och funderar på vad jag ska köpa för ytterkläder till barnen som dem ska ha till vintern. Kanske tidigt men det står inte på innan vintern kommer. Förra året köpte jag everest, men det höll inte alls bra till mina vildingar som klättrar och leker vilt ute. Funderar på dessa från didriksson i år:


Dessa till Oliwer


Dessa till Adam:


Termobyxorna till båda!


Mössa , vantar och skor vet jag inte ännu!

Nu ska jag ladda mig själv inför att par timmars jobb :)

Kramar Madeleine♥

Kommentarer
Postat av: Lillasyster

Ja det här med vinterkläder är inte alltid lätt inte. Men det är bra att du är ute i god tid!!

kram stumpan!!

2010-08-30 @ 14:36:03
URL: http://flowie.blogg.se/
Postat av: Jennie

o så är ju inte inlägget från Lillasyster.. utan från din kära vän Jennie.. haha.. stod tydligen kvar sen jag brukar kommentera syrrans blogg :-)

2010-08-30 @ 14:37:15
URL: http://flowie.blogg.se/
Postat av: Fru Ölmebo

Ja vinterkläder är jag klar med till alla, så gött! :)

men visst fasen är det svårt att veta vilka man ska köpa som är tåliga :)



Ha det gött

kram

2010-08-30 @ 14:48:33
URL: http://familjenav6.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0