Go kväll

Denna dag blev bra!

Jag har ringt en del samtal idag. Jag ringde till Robbans trafikskola. Betällde en intensivkurs där, åtta dubbel lextioner, teori frågor , teoriprov och uppkörning. Detta skulle gå på 7000 kr. Det tillkommer 1000 kr för en enkel lextion och hyra av bil vid uppkörningen.
Åh vad jag hoppas att detta kommer funka. Går allt som planerat så har jag mitt körkort i oktober. Tanken är ovan och det känns overkligt.

Har varit hos tandhygenisten idag och fått det höst städat i min mun.. Med andra ord så tog hon bort tandsten och la en massa flour. Men jisses vad dyrt det blev, närmare 500 för detta.

Jag har beställt lite filmer idag med, det blev dessa fyra:                                                             


                  


betala bara för en, dem andra kosta mig inget, är med i en filmklubb och hade tre vip priser att ta ut :) Ska bli trevligt när dem dimper ner i lådan!!

Nu ska jag ta en kvällsmacka och sen sova!

Kram Madeleiene ♥
                                                  

Kommentarer
Postat av: Jennie

Det va ett riktigt bra pris du fick för alla dom filmerna då :) den första där, tittade vi på med barnen för ett tag sen. Hoppas du får mycket nöje med dom allihop!



kram!

2010-08-31 @ 23:15:47
URL: http://flowie.blogg.se/
Postat av: kikki

Jag kommer lugnt att komma och kolla på den första filmen, den med pojken : D jag har börjat skriva på min blogg nu också så kolla gärna in där : * puss! <3

2010-09-05 @ 18:23:45
URL: http://liljemossa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0