Godmorgon

Just nu sitter jag och lyssnar på Damien Rice. Sköna låtar som får mig att slappna av samtidgt som jag laddar för en ny dag ♥

Barnen är lämnade och gubben har åkt och jobba. Skönt att vara ensam hemma. Ser mig omkring och inser att det finns saker att göra här ina det är dax för mig att åka till jobbet. Förstår inte att det kan bli så rotigt här..

Igår fick jag gå två timmar tidigare från jobbet. Den JÄVLA skit ångesten flög på mig.. blir så arg att den fortf kan komma som den vill, jag som trodde att jag hade kontroll över den. Tur att man har dem arbetskamraterna som man har.  Jag hoppas innerligt på en bättre dag idag.

Har egentligen inget mer att skriva just nu. Ska ladda kaffebryggaren och försöka strukterera upp dagen.

Vill bara avsluta med denna bild på min vackra son, den bilden ska jag ha med mig idag :)

 


Kommentarer
Postat av: Jennie

Vilken fin bild att ha med sig under dagen, då måste man ju nästan bli på glatt humör!! :-) sötnosen.



Jag hoppas ångesten håller sig borta från dej min fina vän!! stor kram!!

2010-08-31 @ 16:55:33
URL: http://flowie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0