Nu har jag inte skrivit på ett tag

Hade dygnet haft lite fler timmar så kanske jag hade hunnit med ett inlgg eller två mer. Men det är fullt upp kring mig som vanligt.
Kan ju börja med att berätta om Lördagen. Jag och min kära kompis Jennie bestämde oss för att gå ut oh roa oss. Vi valde nöjjes. Kvällen börja med lite bowling, där Jennie vann ( ja, ja det var ju roligt flr dig gumman 0;)
Sen så vankades det mat. Vi hade beställt party buffe, inget jag kan rekomendera. Ja vinet som ingick var jju gott iaf..
Efter den mindre goda maten så beställde vi en drink och roade oss så gott som vi kunde..





Vi tänkte oss att vi skulle vara kvar till elava tiden och sen bege oss hemmåt, men men kl var väl strax efter tre när vi var hemma. Längesen jag hade så kul iaf :))

Annars så har veckan haft sin gilla gång... Det har varit jobb, jobb och lite jobb.
Igår så skulle BUP ha hälsat på Oliwer i skolan men givetvis så vaknar Oliwer med feber och är jätthes.. så typiskt.

Idag har det varit en mindre bra dag. Tobias Mamma Gunnel som dog i cancer för miundre än en måndads sen begravdes idag.
Det var en fin cermoni, men väldigt tung , det var många som grät både barn och vuxna.
Trots det fina men sorgliga farvälet så hade vi en trevlig stund hos Tobias äldsta storebror, alla vi närmaste var ditbjudna efter begravningen. Det var ett skönt avslut på begravningen och det lättade upp stämningen.
Efter hemkomsten och en stunds vila så åkte vi ut till bergvik och handla mat för veckan. Avslutade med resturng besök på bergviks pizzeria. Hemma så var det dags för det obligatoriska frdagsmyset med fim och glass.

Nu sitter min älskling i soffan och lagar Oliwers persienner , han har även köpt tyger till gardiner i v-rummet. Han är så duktig.

I morgon vankas det jobb 12 timmar med min goa arbetskamrater och barn-ungdomar.
Kram Madeleine

Kommentarer
Postat av: Jennie

Ojoj vilken snygg bild :-) men kul, det hade vi verkligen. Kram!!

2010-02-20 @ 18:26:57
URL: http://flowie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0