Ännu än dag tillända..

Idag har det varit fullt upp som vanligt. Dagen började med att jag snoza för länge i vanlig ordning. Inget ovanligt.. efter en god men stressig frukost så var det dax för lämning till skoal och dagis. Tur för mig att jag ringde och påminde fröken om att jag skulle hälsa på Oliwer i skolan idag. Då påminde hon mig i sin tur att Oliwer skulle ha sin andra dos av vaccin. Så jag fick stressa iväg till dagis med Adam och sen till skolsköterskan med Oliwer. Det var en lång väntan hos skolsköterskan = drygt {#}

Väl i skolan så var det matte. Jag och Oliwer spela spel och sen fägla Oliwer en clown efter vissa färger som bestämdes av siffror så han skulle räkna ut tex 3+1 = 4  = orange.

Efter matten så var det rast, jag lekte med oliwer och ett par barn till. Sen gympa. Oliwer är superduktig på gympan. Jag fick vara med och stretscha på slutet. Jag är INTE vältränad om man säger så. Efter gympan var det lunch och sen mera rast. Och tillsist saga.. åh jag höl på somna på madrassen, det är slitsamt att gå i skolan.

 

Vi har varit till pulka backen idag med! Det var mysigt. Hade med varm oboy och smörgås.

 

     

 

 

Vid matlagning idag så var det Adam som var kock. han gjorde eget mos och stekte korv, jag var hans köksassistent 

" mamma om du inte skyndar dig, får du sparken "

ja jag kanske inte är ngn vidare bra assistent.

Nu ska jag ägna mig åt att vika tvätt! Yippie!!

 

Kram Madeleine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0