Leklandet, bio och mat!

Har som jag skrev tidigare idag varit på leklandet med jennie och hennes goa pojkar. Har haft roligt!! Glömde kameran så Jag för kort av Jennie förhoopningsvis :)
Efter Lekdejten så tog Jennie med sig Adam hem till sig. Syster Lotta skulle hämta Oliwer utanför leklandet, men tankspridd som hon är så glömde hon bort tiden. Så Tobias fick köra Oliwer till Bergvik där syster med fulla varuvagn vänta. Snabba ryck tillbaka till stan för Bio.
Vi såg på sherlok holms , den var bättre än jag trodde. Efter bion så åt vi mat på café artist. Steak and flame buffé. Väldigt gott. Men ögat vill gärna ha mer än magen så jag sitter här pröpp mätt som bara den.. urk.

I morgon blir det sovmorgon :D Det gillar vi skarpt. Hopas bara min älskling får sova i natt. Jag oc barne ska till pappa på 50 års kalas imorgon. Just nu känns det som om jag inte behöver äta på en vecka typ, men jag kommer säkert vilja ha smörgås tårta i morgon.. he he

Nu ska jag gå sova faktiskt.. är tlött..



Kram Madeleine (l)


Kommentarer
Postat av: Jennie

Sov så gott nu o njut av sovmorronen :-)



tack för en toppenbra dag!!



(bilder ska du självklart få) ;-)

2010-01-29 @ 23:37:24
URL: http://flowie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0