Tjugo minuters förbättring

Godmorgon! Sitter här med dagens första kaffekopp{#}! Klockan ringde halv sju och jag snooza bara i 20 minuter *stolt*. Dessutom så gjorde jag schema till Oliwer igår över morgonen. Har varit slarvig alt väldigt lat med schemat. Tycker väl at det fungerat skapligt ändå, men just mornarna har varit jobbiga då Oliwer blivit sittande och gjort ingenting. Så nu får jag skär mig med schemat. Han blev så glad i morse när han såg att jag hade tv med innan frukost. Han hinner vakna till framför tv:n.

 

Idag står det packning på schemat och bokning av bord på cafe artist i kväll till mig och Tobias. Innan ska vi på bio. Scherlooks holms.

Min underbara vän som bloggar på www.flowie.blogg.se ska passa Adam tills imorgon. Syrran tar Oliwer.

damsuga ser det ut som jag behöver göra med.

Ja just jag och barnen ska ha lekdejt på leklandet när Oliwer slutat skolan. Vi ska träffa Jennie med barn.

 

Nu ska jag fixa frukost till mina små prinsar!

 

Må så gott, kram Madeleine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0