Blandade känslor

Adam har troligen en sjukdom som heter Henoch-Schönleins purpura / Petekier.
http://www.growingpeople.se/templates/Page.aspx?id=3135

Har tänkt idag, mycket. Tankar som jag vill slå bort. Tänker på att Adam klagat på att han har haft ont i nacken under en tid av och till. Tänker på att han ofta uppfattats som lat.. tänker på att han klagar på om man tar i han ibland ( då tar jag inte i han hårt)
Tänker på att han inte varit samma livliga kille hemma. Kanske han varit det i skolan. Han har ofta tagit det vlädigt lungt hemma..

Ska ta upp dessa funderingar med läkaren imorgon. Alltså man tänker inte på allt när man sitter inne på akuten. Hur mår min son egentligen? Är det denna å komman. Tanken på närliggande sjukdommer ploppar upp. Ja jag ver att jag ska tänka positivt. Jag vet föräldrar som fått tuffa besked om betydligt värre sjukdommar, vet en mamma som mist sitt barn.
Har alltid varit tacksam för att jag har friska barn.
Jag vill tro att det ska gå bra och jag måste utgå ifrån det.

Och Oliwer... Han är orolig och känner av starkt att det inte är som vanligt hemma. Han sov hos min vän Jenny i natt och hennes familj. Han gilla det väldigt mycket. Han erkände för mig sen att han hade velat vara kvar.
Han är arg och är påhittig, antagligen för att leda bort mitt fokus på Adam och han vill ha svar.

Jag tog med Oliwer på en cykletur idag. Vi hamna på mitt jobb en stund. Sen tog vi en glass i solen och bara va.

Adam fick egen tid med mig i badet! Vi bada länge, tror han mådde lite bättre efter det varma badet. Annars så har han mest legat idag och varit trött, ätit dåligt och druckit dåligt. Lite feber.

Själv håller jag på bli sjuk, ont i örat, svullen i halsen och tung i skallen. Är helt slut

Har iaf gjort min plikt idag och röstat och det gjorde jag med hjärtat

Kram Madeleine

Kommentarer
Postat av: Jennie

Du ska se att det här blir bra, du är en bra mamma!! klart man tänker mycket såhär efteråt oxå. Kram!

2010-09-20 @ 11:17:10
URL: http://flowie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0