Detta är syskonkärlek




Dem är så goa mina små gryn, som inte är så små längre. Tänkte på i morse när mina händer var kletiga av vax, det går inte att gå till skolan utan att vara fixad i håret ju. En annan sak som kläder, det har jag alltid kunna lagt fram och så har dem tagit på sig det på morgonen utan problem. Nu är det inte vilka kläder som helst som duger..
Musiken har det oxå hänt lite med nu på sistonde. Jag vill spela lite svängiga barnlåtar för dem, men så får jag en blick av dem som visar allt annat än att musiken är bra. Jag ser min sexåring själv gå in på youtube och leta reda på den låt som gäller just nu.
Jag vet att mina tonårs systrar har en del med det här att göra, dem göra min barn stora i förtid.. hualigen.
När vi var hos mamma i helgen så kom adam ner med lite smink och en del nya uttryck som jag inte tycker hör hemma hos en sexåring. Samtidigt hör jag mina systrar fnissa
Men egentligen så gör det inte så mycket, jag inbillar mig att om barnen redan nu för testa livet som en tonåring så är dem lugna och ordentliga sen när den verkliga tonårsfasen sätter in. Eller?? ;)



Nu blir det att ladda kaffe bryggaren och sen få dennna dagen att gå ihop!

Kram Madeleine♥


Kommentarer
Postat av: Jennie

Ojoj.. man hänger nästan inte med, du uppdaterar ju hela tiden me like ;-)



Ja du, dina barn är att bra goa dom, o visst börjar dom bli stora våra små. Jag känner igen det där med vax i håret o kläder som inte duger när mamma lägger fram dom längre. " Jag tar fram egna kläder" .. hihi

2010-09-01 @ 16:03:42
URL: http://flowie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0