omcyklad av pensionärer

Min kondition är inte den bästa för tillfället. Jag cykla hem från mitt morgon pass på jobbet, rätt som det är så svichar det för bi en tant i full fart som är iaf över 65.. strax efter kommer hennes gubbe som är 75 +. Han påpekar att det går lite trögt att komma upp för backen idag mot vad det brukar så cyklar han i godan ro om mig.. jag flåsar ett jaa..

Måste ta tag i detta nu..

Igår hade jag tupperware party hemma. Det var trevligt, kom några stycken iaf och min undebara vän Jennie kom och sken som en sol. Jag är så glad för hennes skull.
Min kära mor var det som höll i demon, hon kom redan hit kl 10 igår så vi hade mysigt här och jag fick rå om henne ordentligt.

Nu ska jag försöka läsa lite teori, uppkörnigen närmar sig... 

Ha det gott
Kram Madeleine

 


Kommentarer
Postat av: Jenny Ölmebo

ja visst e det töligt när man omkörd av pensionärer :(

jag har börjat att ta tag i min vikt å kondition nu.



Lycka till på uppkörningen när nu den är :)

Kram

2010-09-17 @ 11:03:06
URL: http://familjenav6.blogspot.com
Postat av: Jennie

hihi.. näe du, inte lätt att bli omkörd av pensionärer, det skulle ja nog lätt kunna bli oxå.

2010-09-17 @ 12:19:03
URL: http://flowie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0