Ska sova

Men jag vill skriva ett par rader först. Ser ni föresten den söa nallen på bloggen? Jag försöker snygga till min blogg och jag vill få den att se unik ut, men jag kan ju inte mycket om sånt. Jag får lära mig och exprementera mig fram.

Idag har jag varit in till Karlstad. jag besökte nya trafikskolan osmjag ska göra intensivkusen hos. Det kändes märkligt men jag har bestämt mig för att detta ska gå vägen. Jag måste tro på mig själv och intala mig själv att jag kommer klara det. Har fått två magiska datum men dem vill jag inte tala om ännnu, blir jag bara mer nervös.

En av mina underbara vänner var hos mig i går! Jennie och hennes goa grabbar. Barnen lekte och vi drack kaffe och prata! Jag hade bakat en kladdkaka som vi åt av, mumsigt.

Efter att dme åkte hem så laga jag barnens favoritmat numera, stuvade makaroner och falukorv. Åt något stressat för att hinna vara med på den årliga stenåsenjoggen.
Stenåsenjoggen anordnas varje år och ,man ska ta sig runt en sträcka på 2.5 km och försöka hinna med så mpnga varv som möjligt, man stöttar cancerfonden. Tre varv blev det för våran del. Barnen sprang mest och jag gick. Vi var ordentligt trött alla tre efter joggen. Blev en gemensam dusch och sen mys med saga!

Har en del bilder jag vill lägga upp, men det krånglar för mycket,,, så trit. Får se om jag kan lägga upp bilderna i ett inlägg i morgon.
Nu ska jag försöka komma i säng. Börjar jobba kl 7 i morgon! Natti

Kram Madeleine: ♥


Kommentarer
Postat av: Jennie

Se där, du fick in en bild till slut :) jag har tyvärr inte kvar den där sidan som vi letade efter.



kram!

2010-09-05 @ 19:55:49
URL: http://flowie.blogg.se/
Postat av: Jenny Ölmebo -Fru & 4 barnsmorsa ♥

Ja det e svårt detta med bloggar, det e därför jag har på blogspot.com

Enklare att få olika designer ^^

men det e lätt på blogg.se oxå för dom som kan det :D

jag kan inte >< :P



Hoppas det kommer gå bra på intensivkursen :) Håller tummarna för dig :)

2010-09-14 @ 08:59:19
URL: http://familjenav6.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0